top of page

Metsämuseon kevättapahtuma keräsi Ahmakuusikon kämppään iloisia ja innokkaita virpomisvarpujen tekijöitä. Pihalla sai kokeilla Jounin ohjauksessa lumiveistoksen muotoilua. Nuotiomakkarat maistuivat ja poletin etsintäkin oli hauskaa puuhaa.

Nyt lumiveistokset horjuvat ja lumet sulailevat. Aivan kohta päästään

siistimään näyttelytilat ja piha-alue ennen museovieraiden tuloa.

Järjestämme pihatalkoot lauantaina 25.5 klo 11-14. Omia lehtiharavia

voi ottaa mukaan. Talkoolaisille tarjolla pientä syötävää ja pullakahvit.

Ahmakuusikon kämpän remontti alkaa kesän aikana. Tämäkin hanke

kaipaa käteviä talkoolaisia.

Yhdistyksen vuosikokous pidetään torstaina 23.05.2024 klo 17.00 Virkatalossa. Tule valitsemaan uutta puheenjohtajaa sekä uutta hallitusta. Vuosikokouskutsu lähetetään sähköpostiin. Kokouksen alussa kahvitarjoilu.

Kesäkauden avajaiset ovat tiistaina 4.6.2024 klo 17-19.30.

Hugo Sandbergin syntymäpäivä on kesäkuun 4. päivä. Marja Jalkanen esitelmöi Hugon monipuolisesta urasta ja vaiherikkaasta elämästä.

Lauri Snellmannin Uittopodcast/Lapin Metsämuseo esitetään Uittopirtissä.

Yhteistyössä kuvataideseura Maahisten ja 4H-yhdistyksen kanssa järjestetään lapsille mm. eläinhahmojen etsiminen ja tunnistaminen.

Wilma Lassila ilahduttaa avajaisvieraita kitaramusiikilla.

Museon kahvilasta voi ostaa jäätelöä, kahvia, pullaa ja makeisia. Tilaisuuteen vapaa pääsy.

Tervetuloa Lapin Metsämuseon tapahtumiin!

Hallitus